my clock

Monday, August 3, 2009

对自己说好好加油。。。。喜欢你


不知道怎么说,远远地看着你,对我来说已经足够了。。。能跟你说话那只是在梦里的等待。人生有几个等待,不知道,有时好想哭好想哭,读书压力好大好大,目标是3a。。会成功吗?我很喜欢你,一直到现在我都还是,真挚地等待,也许是没缘吧。在人群中都不可能遇到的。。我还18岁,对我来说我还有时间,伤心的想念已经家常便饭了。。。我会好好加油的,我拿5科,我会尽力考的。。。你是我的动力,现在是,永远都是。。。。。加油加油!!!

1 comment:

  1. Mr. Sia..
    For me..
    You all are my frens..
    I accepted you all..
    And i'll start sharing heart problems with you all..
    You're a nice guy..
    You're a nice fren..
    I believed you can succeed..
    Just lik what i hope from you in SPM..
    I always told wawasan fren tat don HAO LIAN..
    Cause 5J got one LIANG WEI..And JIAN LEONG..
    Keep it up..
    Keep it up..!!
    Study group..
    Study group..

    ReplyDelete